woensdag 24 maart 2010

Fietsseizoen weer van start

En dan heb ik het niet over de klassiekers op de weg, maar over mijn eigen inzet op de pedalen. Ik ben namelijk een "warmweerfietser", in de winter zal je mij niet snel op het zadel zien, behoudens dan voor de noodzakelijke fietstochtjes naar de super en zo. In voorgaande jaren begon het seizoen ruim een maand eerder, maar mede dankzij de atmosferische omstandigheden heeft het dit jaar dus tot 24 maart geduurd eer ik mijn eerste tochtje ondernam. Stel je bij zo'n eerste tochtje trouwens niet zo veel voor, je moet het langzaam opbouwen :)
Hieronder een paar plaatjes van toen ik mijn huidige mountainbike (Giant Terrago 3) net had, in februari 2008:

3 opmerkingen:

Mark zei

Ja, het is tijd dat ik mijn stalen ros ook weer eens uit het vet haal....

Ow, en dat op de achtergrond een vrachtwagen staat met Amsterdamse Qroquetten is natuurlijk toeval? ;)

Unknown zei

Scherp buddy, scherp! ;)

Ewoud zei

Dag Bernard,

Goh ik heb je bijna niet herkend met die helm.
Ik zou als ik jou was die helm ook maar meenemen naar de VS om je hoofd te beschermen rond vliegend puin nabij een tornado.