donderdag 15 november 2012

Herfstkleuren over de top

Gisteren kon een groot deel van het land genieten van droog, zonovergoten en tamelijk zacht najaarsweer. Over het algemeen werd het 12 of 13°C:

Een aantal dagen geleden viel me al op hoe fraai de beuken en eiken momenteel verkleurd zijn en zeker bij zonnig weer levert dat mooie contrasten op. Helaas was er op mijn vrije dagen vooral sprake van grijze luchten, dus ondanks dat ik gisteren ook moest werken, wilde ik toch nog even genieten van de aanwezige herfstkleuren.
Dus ben ik een uurtje voor aanvang van het werk de bossen bij Bilthoven in gegaan. Het leek erop dat de bomen de afgelopen dagen toch een behoorlijk aandeel blad verloren hebben, dus het geheel leek wat minder fraai dan bijvoorbeeld afgelopen zondag, maar het was zeker nog wel een indrukwekkend gezicht:

Geen opmerkingen: