zondag 13 juni 2010

*FLITS* *FLASH*

We zijn ondertussen alweer bijna twee weken thuis, dus het wordt tijd om met terugblikken te starten. Ook al hebben we geen overtuigende tornado's gezien (alleen kortdurende slurfen die mogelijk even contact met het aardoppervlak hebben gehad), de vakantie was zeker qua meteorologische fenomenen meer dan geslaagd!
Als eerste het fenomeen bliksem.
Hieronder een verzameling van mijn meest geslaagde bliksemfoto's van deze vakantie. Wat blijkt; We hebben opvallend veel bliksems bij zonsondergang gefotografeerd en dat zijn wat mij betreft vaak de meest uitdagende bliksemfoto's.































1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Bernard!

Geweldig dat je weer naar de States bent gegaan om te chasen! Ik heb genoten van je verslagen en foto's op je blog: fantastische bliksems en buienstructuren.
Zelf zit zo'n chase-avontuur er voor mij (voorlopig) niet in, dus ik bekijk en fotografeer de onweersbuien vanuit m'n eigen tuin in Roemenie.
Leuk dat Ewoud ook mee ging, doe maar de groeten aan hem!
Menno van der Haven