donderdag 28 oktober 2010

Vrouw maakt alfabet in wolkenfoto's

"Een Zwitserse vrouw met een bijzonder
groot uithoudingsvermogen en sterke
nekspieren heeft het hele alfabet in
foto's van wolken vastgelegd.Daar heeft
ze 300 uur over gedaan.

"Het is echt een passie geworden",zei
Daniele Siebenhaar."Elke keer als ik
naar de lucht kijk,zie ik verschillende
vormen en figuren.Toen ik de letter L
zag,besloot ik het hele alfabet te
verzamelen.Voor zover ik weet heeft
niemand dat eerder gedaan."

De vrouw (70) heeft twaalf exposities
gehad en ze maakt er verjaardags- en
kerstkaarten van."Het is moeilijker dan
het lijkt",zegt ze over haar hobby."



Nederlandse toeristen onderschepten afgelopen week een fotogenieke witte tornado in Zuid-Afrika:


De staat Texas heeft tijdens de afgelopen week ook weer met tornado's te maken gehad. In het plaatsje Rice heeft Jason McLaughlin onderstaande fraaie video geschoten. Als je op HD kwaliteit (1080p) kijkt, worden de krachten (o.a. een trein en vrachtwagen van de 'sokken' geblazen) van deze tornado nog veel duidelijker:

Last but not least, eindelijk heb ik mijn blog weer geupdate! Of zaten jullie niet om een updeetje verlagen?

4 opmerkingen:

Mark zei

Jazeker wel Buddy, way overdue! ;)
Impressive material moet ik zeggen! Dat moet een mens toch ooit in t echt gezien hebben. Mochten jullie nogmaals richting de VS trekken om trachten nader kennis te maken met tornado's houd ik me aanbevolen. ;)

Myra zei

van jou altijd beep ;-)

de vogelaar zei

Heel goed Bernard, ga zo door jongen. Goed verhaal en behoorlijk indrukwekkend weer!

Unknown zei

Thanks for the support!
Ik zal pogen mijn update frequentie wat op te schroeven.
Buddy; mag jij wel van je meisjes de grote plas over? Ik zal eens met Roel overleggen! :)