woensdag 1 oktober 2014

Walk on, walk on

With Hope In Your Heart.
And You'll Never Walk Alone.
You'll Never Walk Alone.

Gisteren ben ik na mijn werkdag gaan wandelen naar de Bon Accord Terrace Gardens in Aberdeen. Op zich was dit park niet heel bijzonder, maar vanwege het lekkere weer werd het toch een fijne wandeling. Ik liep nog langs Wouter zijn huis, maar hij bleek niet thuis, waardoor ik de avond toch alleen heb moeten doorbrengen.

Ook vandaag klaarde het weer goed op tijdens de middag en daar moest ik natuurlijk van profiteren. Hier een foto vanuit mijn hotelkamer:

De wandeling ging over de Victoria Bridge,

door Victoria Road in Torry naar St. Fittick's Road, vanwaar ik een fraai zicht had op Footdee/Fittie.

Daar werd ik ook even vergezeld door een kattenvriendje!

Aan St. Fittick's Road zijn de ruïnes van St Fittick's Church te vinden, een kerk oorspronkelijk gebouwd in de 12de eeuw!

Daarna heb ik nog een stukje langs de kust gelopen, maar mijn voeten begonnen helaas wat gevoelig te worden.

Dus, walk on, walk on, tijdens zonsondergang weer terug de stad in.

Om aldaar een pittige maaltijd in een Vietnamees restaurant te nuttigen.

Geen opmerkingen: