donderdag 5 juli 2012

Honderd kilometer in de benen

En dat is nog steeds te voelen!
Gisteren heb ik een tocht over de Lekdijk in de richting van Rotterdam gemaakt. Er stond een matig zuidelijk briesje en ik vertrok onder een uitgestrekt wolkenveld. Op de grens met Zuid-Holland brak het echter helemaal open en werd het snel warmer.
De dijk was op meerdere plaatsen opengebroken door werkzaamheden waardoor er omleidingen door dorpen en stadjes waren uitgezet.
Op een kilometer of 10 van Rotterdam vond ik mooi geweest en begon ik aan de terugweg, een stukje ten noorden van de rivier. Daar begon mijn lichaam na verloop van tijd te protesteren, waardoor ik soms een pauze heb moeten nemen.
Uiteindelijk heb ik ons huis weer heelhuids bereikt met 96 km op de teller. Beetje jammer van die laatste 4 km inderdaad...
Hier de gereden route:

Paar foto's:

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat is Nederland toch mooi.