zondag 30 juni 2013

Nieuw uurrecord gefietst

Normaal gesproken plaats ik op deze blog alleen berichten over mijn sportieve fietsprestaties als de tocht minimaal 50 km is geweest, maar vandaag moet ik daar een uitzondering op maken. Ik heb vandaag namelijk tijdens het eerste uur een nieuw afstands- en daarmee snelheidsrecord gevestigd: ruim 28 km joho!
Als bewijs deze onscherpe foto (zal je net zien) van mijn GPS data:
En dit ondanks dat ik een ruim half uur lekker tegen de wind in ging, maar het laatste kwartier van het eerste uur maakte alles goed.
Totale afstand: 40,8 km
Totale duur: 1 uur 30 minuten
Totale duur stilstand: 2 minuten
Gemiddelde snelheid: 26,4 km/uur
Meteo: 20°C, WZW 4Bft, droog
De route. Op het rode gedeelte kon ik dankzij wind mee op mijn mountainbike continue 35 t/m 38 km/uur fietsen:

Geen opmerkingen: