dinsdag 2 juli 2013

Weer twee dagen fietsen

Gisteren heb ik met Myra en haar ouders een leuk tochtje rondom Utrecht gefietst. Onderweg hebben we lekker geluncht bij een pannenkoekenrestaurant in Lage Vuursche en later hebben we ook nog een terrasje meegepikt op 't Neude. Je moet er van genieten hè!?


Vanochtend ben ik op en neer langs de Leidsche Rijn/Oude Rijn naar Alphen aan den Rijn gefietst. Dit had ik nog niet eerder gedaan en aangezien ik komende zaterdag van plan ben om de familie aldaar per fiets te bezoeken, ben ik nu een beetje de weg gaan verkennen. Mijn doel voor later deze zomer of voor volgend jaar is om nog een heer de gehele rivier af te fietsen naar Katwijk (en terug?).
Totale afstand: 74,8 km
Totale duur: 2 uur 55 minuten
Totale duur stilstand: 5,5 minuten
Gemiddelde snelheid: 24,2 km/uur
Meteo: 19°C, ZZW 2Bft, droog
De route:

Foto's:

Geen opmerkingen: