donderdag 11 juli 2013

Onze huis/tuin egel is er nog!

Vandaag heb ik "onze" egel weer in de tuin gezien. Het beestje was aardig actief overdag en had meerdere teken op het lichaam. Hopelijk is hij/zij gezond.
Voor de zekerheid heb ik verspreid maar enkele kattenbrokjes neergelegd, maar die kunnen de katten natuurlijk ook opeten. Hopelijk doet de egel zich goed aan alle slakken in de tuin!



Verder heb ik het vleermuishuis een halve meter opzij opgehangen en deze blijkt bewoont of bewoond geweest te zijn. Er zijn namelijk uitwerpselen zichtbaar. Van een vleermuis?

1 opmerking:

Anoniem zei

Beste Bernard,
graag wil ik een egelfoto van u/je gebruiken voor IVN Geldrop, om wat kennis over de egel te verspreiden. Is dat goed?
Mogelijk wil ik in de toekomst nog wel meer foto's gebruiken voor hetzelfde doel.

Hopend op een positieve reactie,
Liesbeth, vrijwilliger pr + duurzaamheid IVN Geldrop
mail: lydy@onsmail.nl