vrijdag 16 mei 2014

Een etmaal nabij de Maasvlakte

Afgelopen woensdagavond ben ik in mijn Auris (wat een heerlijke auto!) afgereden richting de Noordzee. Ik zou die nacht verblijven in een hotel in Oostvoorne en heb 's avonds eerst een wandeling gemaakt door het Groene Strand nabij het Oostvoornse Meer. Helaas viel het met de zon wat tegen en stond er een stevig briesje van zee. Toch opvallend zo'n natuurgebied nabij één van de grootste motoren achter onze nationale economie.

De volgende ochtend reed ik naar de Hudsonhaven om aldaar bij Falck Nutec een ééndaagse opfriscursus voor veiligheid in de offshore bij te wonen. Een enerverende dag!


En na het behalen van het certificaat kon ik weer naar Utrecht rijden. Een boeiende omgeving, het Rotterdamse havengebied.

Gelukkig heb ik de Auris ook kunnen testen in filerijden en dat was zeker geen onaangename ervaring. Tot dusver heb ik geen spijt van de aanschaf van deze auto!

Geen opmerkingen: