maandag 8 december 2014

Tickets for U2!

Vanochtend is dan de ticketverkoop van start gegaan voor de tour die de band U2 volgend jaar in de VS en Europa gaat houden. Om 10 uur kwam ik in de wachtrij voor kaartjes in Amsterdam en om 12:45 uur was ik dan eindelijk aan de beurt. Helaas kon ik toen nog maar 1 ticket à €180 krijgen. Vette pech!
Maar wat wil je; U2 voor slechts 2 concerten in de Ziggo Dome en dus maar 30.000 kaarten beschikbaar. En het helpt ook niet mee dat de publieke omroep 3FM gratis kaarten weggeeft en er heel veel aandacht aan besteedt.
Maar, het is me wel gelukt twee tickets voor één van de 4 shows in Londen te bemachtigen! Dat wordt een leuk uitje voor vader en zoon. :)
In 2005 heb ik samen met mijn vader de Vertigo tour in de ArenA bezocht:

Helaas was de geluidskwaliteit toen niet optimaal, maar dat was in 2009 veel beter toen ik daar de 360° tour heb bijgewoond!
In 2009 heb ik deze blogpost gewijd aan dit concertbezoek.
Nu dus op naar de Innocence and Experience Tour 2015 in Londen!

Geen opmerkingen: