maandag 10 augustus 2015

It's a Giant! Again!

Sinds vandaag ben ik de trotse eigenaar van mijn allereerste racefiets. Het is mede om budgettechnische redenen een instapmodel met een (licht) aluminium frame geworden, maar toch.
Wederom is mijn keuze op een fiets van het Taiwanenese merk Giant gevallen, mijn derde tot nu toe. Het is de 2015 uitvoering van de Defy 3, een fraaie editie van een model dat al jaren goed uit tests en reviews komt.

Helaas krijg ik mijn snelheidsmeter (los aangeschaft bij de ANWB) nog niet aan de praat en is het nog erg wennen om met klikpedalen te fietsen (ik krijg mijn voeten met moeite weer los), maar er zullen ongetwijfeld vele aangename kilometers volgen!

3 opmerkingen:

Woestijnkabouter zei

Mooie fiets, maar die kader ziet er zo raar uit qua vorm.
Zelf heb ik gisteren een nieuwe mountainbike besteld: Cube Acid 29. Over een paar dagen heb ik hem, en kan ik me uitleven in de Schotse heuvels.

Unknown zei

Hola Wouterke.
Over een maand ben ik weer in Aberdeen. Misschien moesten we dan eens samen gaan fietsen!?

Woestijnkabouter zei

Uitstekend plan! Geef maar een seintje wanneer ge in het land zijt.