zaterdag 22 augustus 2015

SAIL Amsterdam by bike

Het zal vrijwel niemand ontgaan zijn dat dezer dagen weer het nautisch evenement SAIL gehouden wordt te Amsterdam. Ik was er nog nooit geweest en omdat ik nu in de gelegenheid was en anders misschien weer 5 jaren moest wachten, heb ik de fietshobby gecombineerd met bootjes kijken. Ik kon het KNSM-eiland niet per fiets bereiken en heb zodoende maar met de fiets aan de hand op mijn klikschoentjes over de Veemkade gelopen. Mensen, wat een mensenmassa!
De bootjes waren soms best indrukwekkend maar om daar nou schuifelend langs te waggelen vond ik toch niets. Bovendien was ik niet helemaal in mijn element daar met de fiets aan de hand. Na een mooi kwartier hield ik de bootjes voor gezien en ben langs kanaal en Vecht weer huiswaarts gekeerd. (In de eerste 60 bewegende minuten van de tocht had ik trouwens maar mooi 32,2 kilometer afgelegd. Een flinke aanscherping van mijn PR!)

Geen opmerkingen: