zaterdag 10 juli 2010

THUIS popfestival 2010

Het weer was top, de sfeer zat erin en de muzikanten speelden met passie.
Tenminste, de artiesten die wij aanschouwd en beluisterd hebben. We zijn namelijk wat later naar de "Rode Doos" gegaan, zowel vanwege de hoge temperaturen als het feit dat de eerste performers ons niet al te veel konden bekoren. Daardoor hebben we Bergit Lewis en het grootste deel van Nick en Simon aan ons voorbij laten gaan.
Bij het optreden van Jan Smit konden Rob, Myra en ik even bijkletsen aan de zijkant.

Tijdens een intermezzo liepen we ex-collega Michiel nog tegen het lijf, dus weer even de laatste nieuwtjes en roddels uitgewisseld.
Vervolgens was het de beurt aan Ilse DeLange en zij had er overduidelijk zin in. Energieke dame!
Meet Me In The Middle and I'd Be Yours:

Miracle:


Kane mocht de afsluiting doen en deed dat eervol (excuses voor de geluidskwaliteit, de bas was te luid voor mijn Nokia).
Intro (met nationalistische trekjes):

Rain Down On Me:


Afsluiting (opgenomen door iemand anders, sfeerimpressie):


Een festival met een zeer afwisselende line-up, voor elk wat wils en daardoor ook soms muziek dat misschien niet iedereen aanspreekt. Vooralsnog zeg ik, zie je THUIS in 2011!

1 opmerking:

Rob zei

Nou dan zal ik je THUIS wel weer zien dan! Ik was zowaar snel thuis (met n biertje op lijkt de route altijd 2x zo kort), in 1 keer goed :-)