maandag 23 augustus 2010

En toen was het weer herfst...

Slagregens met water- en spitsoverlast tot gevolg, windstoten die zorgen voor omvallende bomen, waaronder exemplaren met een emotionele waarde; kortom de zomerse opleving was van korte duur.
Op de Waddenzee kwam het vanmiddag kortstondig tot storm:

Van die zomerse opleving dit weekeinde heb ik trouwens weinig meegekregen (ach, die opleving was maar weinig overtuigend). Na de extractie van de kiezen op vrijdag, werd ik zaterdag namelijk overvallen door een hersenverlammende hoofdpijn met koortsverschijnselen. Hmmm, zou er een causaal verband met de operatie van de dag er voor zijn? Ik heb die vrijdag helemaal geen last gehad van mijn kaak en dus ook geen pijnstillers genomen. Terwijl ik toch een hele lading had meegekregen.
Hoe dan ook; ook de nacht naar zondag hield de hoofdpijn mij wakker en zodoende heb ik mij voor het eerst ziek moet melden voor een operationele dienst.
Damn, daar gaat mijn reputatie!
De hoofdpijn is ondertussen overwonnen, dus vannacht kan ik weer lijntjes klikken!

Geen opmerkingen: