donderdag 26 juni 2014

Junivakantie dag 5: fietsen, tuinieren en barbecueën

Het is nog niet gedaan met mijn vakantie, maar Myra moest vandaag weer aan de arbeid. Ik was dus op mezelf aangewezen in onze thuisomgeving en zodoende heb ik vanochtend op de fiets maar weer een rondje door de polders gedaan. Er stond betrekkelijk weinig wind en het was wederom aangenaam warm, ideaal fietsweer dus.

Helaas begint mijn Giant steeds meer slijtagesporen te vertonen, vooral dat aan de tandwielen van de ketting begint vervelend te worden (doortrappen). Daarom heb ik het op 40 km gehouden. Daarna heb ik de auto een handwas gegeven, want in Limburg hebben we even offroad gereden en dat heeft zijn zandsporen achter gelaten.
Vanmiddag heb ik de tuin een beetje onderhanden genomen. De clematissen, rozen, hortensias, vlinderstruiken en malva's bloeien momenteel volop. Ook vind er enorme productie aan passievruchten plaats!

's Avonds hebben we genoten van een goede barbecue.

Geen opmerkingen: