donderdag 9 april 2015

Spring has sprung

Wat klinkt dat toch heerlijk in het Engels. Maar vandaag beleefden we dan eindelijk de eerste echte ADS dag (temp Above normal, Dry, Sunny) van deze lente.

Het was eigenlijk mooier en zachter dan ik gisteren had gedacht, een fraaie meevaller op deze vrije dag. Na twee dagen op en neer naar het werk gefietst te hebben en het plan dat morgen ook te gaan doen, besloot ik om vandaag niet te gaan fietsen, maar om een beetje te tuinieren en vooral om te genieten.
Om de echte start van de lente enigszins te vieren, heb ik voor het eerst gebruik gemaakt van de blender die mijn ouders mij cadeau gedaan hebben. Dat bleek een succes, het goedje smaakte voortreffelijk!

Verder dus een beetje de tuin kuisen en ordenen, ook zijn de bananen weer uit de schuur gehaald en nu in de volle grond geplaatst. Verder heb ik een nestkastje voor roodborstjes gekocht. Ik ben benieuwd of deze nog gebruikt gaat worden.

De echte blikvanger is nog altijd de sierkers die een hoop insecten aantrekt:

Ook Gizmo de huisrat is erg in zijn nopjes met de zonneschijn en hoge temperaturen:
Morgen nog meer van deze weelde!

Geen opmerkingen: