vrijdag 11 mei 2012

Parade der supercells en grensperikelen

Terwijl een tropische regenval losgaat boven ons nieuwe motel in Kingsville, Texas, heb ik even tijd voor een korte update, de dagsamenvatting: Vroeg op pad, border patrol controle, veel supercells in Zuid centraal Texas, illegale Mexicanen proviand verschaft, mislukte poging tot bliksemfotografie, auto over drempel, slecht eten bij de Mc D. Vannacht en morgen is de buienkans nog groot in Texas, daarna is er in bijna de hele VS een week niets chasewaardigs te bespeuren. Die periode zullen we de normale toerist uithangen en heb ik misschien meer tijd om foto's en video's te plaatsen. Bedankt voor het geduld!

2 opmerkingen:

Roald zei

Ik hoop voor jullie dat er snel een tornado gespot gaat worden...Ik heb mijn eerste tornado gister gezien in nederland, 2 supercells die elkaar opvolgde met beide een wallcloud en rotatie, een van de twee produceerde een tornado en de ander probeerde het maar was niet sterk genoeg.

Heel veel succes!
Grt Roald

Ben zei

Leuk om te volgen hoe het jullie afgaat in de States dit jaar :-). Hopelijk zit het mee en krijgen jullie, na een kleine week van rustig weer, toch nog iets moois/spectaculairs te zien!

Groeten, Ben