zondag 5 december 2010

Leugentje om bestwil

Koud bekomen van de show van mevrouw Germanotta, heb ik zojuist twee tickets gekocht voor leugens om bestwil, ofterwijl de band White Lies.
Ik heb ze vorig jaar gezien tijdens het voorprogramma van Coldplay in het Goffertpark, maar die setting was iets te groot voor ze en de versterkers te klein. Hun donkere sound kan me echt bekoren en ook hun nieuwe single krijgt van mij een vette kudo:

Voor hen die de muziek maar zozo vinden, zijn misschien de teksten een reden om van de White Lies te houden. In de video hieronder wordt een deel van de songsteksten door verschillende personen voorgedragen alszijnde het gedichten en dat zijn het ook:

Nu maar hopen dat ze op 24 februari volgend jaar mijn hooggespannen verwachting gaan waarmaken in de Heineken Music Hall.
Leugentjes om bestwil.

Geen opmerkingen: