zondag 14 maart 2010

Lady Gaga tribute aan Quentin Tarantino

Er is de laatste tijd nogal wat ophef over de laatste videoclip van de niet om media aandacht verlegen extravagante pop bitch Lady Gaga, behorend bij de single Telephone. Er zou namelijk te veel bloot (ahum) in zitten en daarom hebben grote muziekzenders als MTV de clip geweigerd. Sjah...
Aangezien de video een soort van tribute is aan Quentin Tarantino (referenties naar Pulp Fiction en vooral Kill Bill) en ik de ophef nogal overdreven vind, plaats ik de video maar op deze blog om een ieder de kans te geven het beeldmateriaal te aanschouwen. De muziek is verder niet heel bijzonder, Gaga heeft leukere liedjes uitgebracht.
Verder lijkt de video een soort van aanklacht op de huidige overheersing van mobieltjes in het dagelijkse leven van vooral tieners.

Het lijkt mij beter dat u niet op play klikt, indien u afkeer hebt van ongepast taalgebruik en als u het aanzien van, wat sommige beschouwen als, obscene handelingen en schaars geklede vrouwenlichamen niet kan waarderen. Ieder ander; doe wat u niet laten kunt. :)

p.s.
Er wordt gelogd hoe vaak en wie er allemaal op play klikt...

1 opmerking:

Mark zei

Ik heb geklikt! Na zo;n intro kan ik het natuurlijk niet ongeklikt laten buddy. Moet zeggen da tik niet al het vrouwelijke "schooon" vind in de clip, maar niet slecht.
Om dit te wijgeren op de muziek zenders lijkt me to erg overdreven. Stevenen we hier ook af op een Amerikaanse preutsheid? Mag hopen van niet. ;)