woensdag 10 maart 2010

Nieuw mobieltje

Na 7 jaren trouwe dienst heb ik nu bijna afscheid genomen van mijn Toshiba I-Mode mobieltje.
Aangezien I-Mode hier amper ingeburgerd is geraakt en het toestel steeds minder handelbaar werd, heb ik besloten mezelf te trakteren op een nieuw speledingetje.
En mijn keuze is gevallen op de Nokia 5230!


Dit vooral vanwege de 3.5G antenne, beschikbaarheid van frequentie in de VS, GPS + navigatie en nog meer van dat alles.
Complete specificatie via Nokia website.

Recensiefilmpje:


Verder lijkt het er op dat de gouden tijden voor TomTom en Garmin ten einde lopen. Nokia levert namelijk gratis kaarten, navigatie en updates van Nokia Ovi Maps!

3 opmerkingen:

de vogelaar zei

Hi Bernie,

dat ziet er gelikt uit zeg! Ik neem aan dat er ook een camera op zit? In ieder geval gefeliciteerd met deze aankoop en dat het je mag brengen waar je wilt!

Unknown zei

Dank u!
Jup, er zit ook een camera op. Slechts 2 MP hoor, maar altijd handig om een camera bij je te hebben, zoals je weet.

Anoniem zei

Dag Bernard,

Zo alweer een mooie aanwinst erbij. Probeer je nog wel wat geld over te houden voor USA?

Groetjes Ewoud,