zondag 21 maart 2010

Trailer: Chasseurs de Tornades et de Supercellules

Circa 2 jaar geleden ben ik benaderd door de Franse documentairemaker Félix Bassous.
Hij mailde mij dat hij van plan was om een documentaire te maken over het storm chasen en de impact van tornado's en buien op de Amerikaanse maatschappij. Tijdens een reis van ruim 2 maanden zou hij met verschillende mensen meereizen en hij vroeg zich af of ik dat jaar ook weer naar de Plains zou afreizen. Ik moest hem helaas teleurstellen, maar kon hem wel aan enkele namen helpen van mensen die wel naar de VS gingen dat jaar. Geen idee of hij die mensen ook heeft weten te bereiken, hopelijk krijg ik het resultaat nog een keer te zien. Volgens Félix zou deze film uiteindelijk op verschillende Europese zenders te zien moeten zijn.

De trailer van zijn project heb ik vandaag wel gevonden. Het geeft al een mooi beeld van wat je zoal tijdens een chasevakantie te zien kan krijgen, al is zo'n trailer natuurlijk extra spectaculair om kijkers te lokken.

Movie Trailer Chasseurs de Tornades


Zijn Franstalige website aangaande deze film is hier te zien: http://www.66-days.com/Accueil.php

Geen opmerkingen: