dinsdag 25 januari 2011

Meer video's van chasevakantie VS

In navolging van het bericht van een paar dagen geleden, plaats ik hier nog een paar video's van mijn hand.
De eerste video is een verslag van de chase op 14 mei in het westen van Texas. De video begint met een korte herhaling van de video die ik afgelopen zondag plaatste en gaat verder met beelden van supercells en zware hagelval:

Het foto- en chaseverslag van deze chase is hier te vinden.

De onderstaande twee video's zijn gemaakt op 12 mei in de staat Kansas. Erg spannend is het allemaal niet op video, maar ik had niet op elk moment de videocamera aanstaan. We kwamen wel meerdere malen the Dominator uit de Discovery Channel serie Stormchasers tegen:

Het meest enerverende gedeelte heb ik in een aparte, korte video gezet. Aanschouw de rotatie!

Het foto- en chaseverslag van deze chase is hier te vinden.
Later meer!

Geen opmerkingen: