donderdag 24 oktober 2013

Go Back To The Zoo in de Melkweg!

Gisteravond ben ik voor het eerst van mijn leven in de Melkweg in Amsterdam geweest om een concert bij te wonen. In de Oude Zaal speelde Go Back To The Zoo hun laatste concert van dit jaar en ook voor hen was het de ontmaagding in de Melkweg. Zanger Cas heeft tijdens het optreden meerdere malen aangegeven dat dit toch wel heel bijzonder voor hem was, aangezien hij vroeger zelf altijd in deze zaal zijn favoriete bands kwam bewonderen.
Het voorprogramma werd verzorgd door Elementary Penguins. De bandnaam zei me niets, maar ze sloten af met hun hitje en die heb ik wel meerdere malen op 3FM voorbij horen komen. Lekker up tempo bandje!

GBTTZ speelde heerlijk strak. De bekende nummers werden lekker gerekt, onder meer met fantastische gitaarsolo's. Alle hits werden dan ook wel gespeeld, behoudens deze hieronder en dat vond ik persoonlijk toch wel een beetje een gemis:
Maar het was een fijne avond in dat kleine historische zaaltje van de Melkweg!

Geen opmerkingen: