maandag 1 oktober 2012

Ik heb het overleefd!

Geen reden tot paniek, bij deze een teken van leven. Ik heb de storm doorstaan, net als de rest van de omgeving. Het viel namelijk wel mee, meer een 13-in-een-dozijn herfststorm die we in Nederland soms te verduren krijgen, behalve dan dat het gepaard ging met temperaturen van 25°C. Hier een kort stukje film. Helaas maakt de wind in de microfoon van de camera zo veel lawaai, anders had je het huilen/gieren rondom de gebouwen kunnen horen.

Na een onrustige nacht slapen, was het vandaag weer tijd om aan het werk te gaan. Eenmaal boven in de toren zag ik dat de ramen bevuild waren met een laagje zout en dat terwijl de glazenwassers vorige week nog zo hun best hadden gedaan.
Maar ik zag ook veel bootjes in de baai. Vermoedelijk hebben deze geschuild tijdens de storm en kwamen ze nu weer allemaal tevoorschijn (fotokwaliteit kan lijden onder de bezoute ramen):

Ook onze Fuji-vriend was weer zichtbaar! Op de eerste foto met een vliegtuig en de tweede met de skyline van Tokio:

Een ander nieuwtje is dat mijn werkgever vanaf vandaag verlangt dat alle dames een sjaaltje dragen en alle heren een stropdas, incluis mijzelf!
Nee Myra, dit gaat geen gewoonte in NL worden....

2 opmerkingen:

Myra zei

Jammer, je staat er kek bij!

Brado zei

je lijkt wel van de beveiliging!