woensdag 23 juli 2014

Bergetappe en kastelentocht

Een Dag van Nationale Rouw, maar het weerbeeld was allesbehalve in mineur. Wel stond er een vlagerige oostenwind die geregeld 4 Beaufort wist te halen.

Mede dankzij deze wind en de warmte heb ik het redelijk rustig aangedaan, alhoewel ik de Pyramide bij Austerlitz met tegenwind met bijna 30 km/uur omhoog ben gereden en vervolgens met gemiddeld 45 km/uur weer naar beneden.
Ik had van te voren een tocht uitgezocht die langs meerdere kastelen zou voeren, maar het is me niet gelukt om die bij Maarsbergen en Leersum te vinden.
De Natewisch was dan weer slecht zichtbaar achter de bomen en verder niet te bereiken.
Ook ben ik meerdere malen verkeerd gereden, waardoor ik weer kon omkeren en dat heeft in total een route van zo'n 100 km opgeleverd. Ik heb er dan wel 4 uren overgedaan, ook vanwege de vele fotostops.
De verreden route met hoogteverschil en snelheid:

De ploaties:

Geen opmerkingen: