donderdag 17 juli 2014

It's a Giant!

Na ruim 6 jaar trouwe dienst heb ik deze week enkele afscheidsritjes gedaan op mijn Giant Terrago 3 moutainbike. En vandaag was het dan zo ver; ik heb deze fiets niet meer in mijn bezit! Hopelijk vindt hij snel weer een tevreden eigenaar.

Mogelijk staat hij binnenkort te koop in deze winkel:

Ik heb namelijk bij Giant Store Adri van der Bildt een nieuwe fiets gekocht. En het is geworden de Giant Roam 2 disc!
Het is eigenlijk een soort hybride fiets. Nee, niet met elektrische ondersteuning (had wel mooi bij mijn Auris gepast), maar een kruising tussen een on-road en off-road fiets. Vanwege de grotere wielmaat zou ik ook een hogere snelheid moeten kunnen halen en kan ik dus mijn actieradius vergroten. Maar daarover later meer, voorlopig is het te warm om hard en ver te fietsen.
Zie hier mijn nieuwe gigant:

Wat een plaatje hè?

Geen opmerkingen: