vrijdag 21 september 2012

Avondje uit met nieuwe collega's

Na een lange dag werken, werd het tijd voor ontspanning. Eerst een beetje door de wijk fietsen waar ons kantoor staat:

En toevallig werd er juist op dat moment nog vuurwerk afgestoken bij het honkbalstadion:

Daarna stond een gezellig avondje uit met mijn nieuwe collega's op het programma. Voor Jack en mij is door de direct collega's namelijk een welkomstfeestje georganiseerd in de vorm van lekker eten en drinken. Dit begon rond 20.30 uur en ging door tot een uur of 1, in een typisch Japans restaurant. Daarbij krijg je een afgesloten ruimte tot je beschikking, zodat je geen last hebt van andere gasten. En ze kunnen me toch zuipen die Japanners!

Het bleek een geweldig gezellige avond met ook voortreffelijke Japans eten. Ik heb geloof ik zelfs koeientong gegeten...
Kampai!

Geen opmerkingen: