woensdag 26 september 2012

Zon en zee

Het is een beetje rustig op de blog geworden, aangezien ik een soort dagelijks ritme gekomen ben, weinig nieuwe fotografische momenten tegenkom en geen tijd heb om bij daglicht op verdere ontdekking te gaan. Dat is iets voor het komende weekeinde.
De collega's in Soest kan ik nog wel melden dat er vandaag voor het eerst onder mijn naam verwachtingen de deur uit zijn gegaan. Ik ben al een produktieslaafje geworden dus!
Om het berichtje wat op te kleuren met foto's, plaats ik deze die ik vandaag vanaf de 24ste gemaakt heb. Een ervaren waarnemer kan in deze foto's halo-effecten ontdekken:

Hier nog een overzichtsfoto de andere kant op. De European en American Houses bevinden zich achter het parkje in de wijk voorafgaand door de kleurige flatgebouwen.

De warmte is ondertussen flink getemperd, komende dagen maximaal 25°C hier. In het weekeinde gaan we weer richting de 30, wellicht voorlopig voor het laatst. Deze warmte zit aan de voorzijde van verschillende tropische systemen. Er zijn opnieuw computerberekeningen dat een enkel afzwakkend exemplaar begin volgende week in de buurt van de Baai van Tokio gaat komen. Dat zou ik leuk vinden, maar foto's maken met een eventuele nieuwe camera in de regen laat ik toch maar achterwege!

Geen opmerkingen: